PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Informació de la preinscripció per al curs 2019-2020

En data 7 de febrer s'ha publicat el Decret 31/2019, de 5 de febrer, de modificació del Decret pel qual s'estableix el procediment d'admissió de l'alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics. La novetat és que s'eliminen els criteris de prioritat complementaris següents:

• Que l'alumne o alumna tingui una malaltia crònica que afecta el seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs.
  • Que el pare, mare, tutors o germans hagin estat escolaritzats al centre en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals.

Aquesta modificació afecta l'educació infantil, l'educació primària, l'educació secundària obligatòria i el batxillerat.

Previsió de calendari per a la presentació de sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria: del 29 de març al 9 d’abril de 2019

MÉS INFORMACIÓ

Per a qualsevol dubte o informació, poseu-vos en contacte amb la secretaria del centre:

• Trucant al 93 319 32 81
  • Presencialment
  • Enviant un correu electrònic a secretaria@escolasantjoanbaptista.cat
  • Omplint el formulari següent:

Sol·licitud d'informació

Atención: Los campos marcados con * son obligatorios.