L'ESCOLA ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ

NOVEMBRE 2020

L'escola Sant Joan Baptista ha integrat dins les aules un projecte per a donar a conèixer a Laudato Si'.

Religión Digital

NOVEMBRE 2020

SWIM&SURF, A L’ESPAI DE MAR

No us perdeu tampoc com els nens i nenes de 4t de l’Escola Sant Joan Baptista fan "skate" i surf a l’Espai de Mar de la Barceloneta.

JUNY 2020

CONFINÈNCIES, A L’ESC0LA SANT JOAN BAPTISTA

Anem de Confinències, és a dir, unes convivències a casa, amb els nens i nenes de l’Escola Sant Joan Baptista.

GENER 2020

Els petits de P5 han fet de metges dels seus ossets, una activitat que es fa amb els estudiants de pediatria de la Facultat de Ciències de la Salut de Campus del Mar UPF.

Programa Catakrac de betevé

MAIG 2019

Els nens i nenes de 6è ens expliquen com ha anat la visita al Museu de Matemàtiques de Cornellà.

ABRIL 2019

Els pares i mares de l’escola fan d’alumnes per un dia.

FEBRER 2019

El projecte SWIM & SURF se centra en oferir als nostres alumnes la possibilitat de practicar diferents esports aquàtics (natació, waterpolo, tècniques de salvament aquàtic, surf, paddle-surf i sup) aprofitant el que els ofereix el seu entorn més immediat amb la col·laboració de IEM Espai de Mar i el Club Natació Atlètic-Barceloneta.

JULIOL-SETEMBRE 2018

Coralius, el cavall decorat pels alumnes de 1r d'Educació Primària anuncia la Barcelona Equestrian Challenge (BECH).

La Vanguardia 4/Juliol/2018

Real Club de Polo de Barcelona:

2/Juliol/2018

3/Setembre/2018

MAIG 2018

Practiquem beisbol al Camp Municipal de Beisbol Carlos Pérez de Rozas.

SETEMBRE 2017

El centre organitza una festa al carrer oberta a tot el barri per festejar els 130 anys en la qual s’hi va poder veure una mostra de totes les iniciatives que s’ofereixen des de la Fàbrica del Sol.

Escoles +Sostenibles

Butlletí Notícies 303

MAIG 2016

Els alumnes de 6è visiten el Museu Europeu d'Art Modern.

[del 13'45'' al 18'34'']

GENER 2016

Visita dels alumnes de 5è als estudis de betevé

[del 8'50'' al 11'55'']

I què ens van preguntar a la visita?

[del 2'43'' al 5'08'']