130 D'HISTÒRIA, 130 ANYS D'EXPERIÈNCIA, 130 INNOVANT - 29 DE SETEMBRE DE 2017

Ens avalen 130 anys d’experiència educativa al barri de La Barceloneta.

Els nostre projecte educatiu té com a principals objectius educar, formar i orientar els nostres alumnes en un entorn de treball participatiu i motivador, d’acord amb els objectius i finalitats desplegades en el currículum, segons els valors i trets d’identitat del centre i amb voluntat de servei públic, amb l’objectiu que l’alumnat assoleixi les competències bàsiques que li permetin el seu desenvolu- pament personal i la seva continuïtat en la seva formació acadèmica.

Com ho vam celebrar?

L'escola va obrir les portes a les 9:00h.

A les 11:30h vam celebrar una eucaristia a la Parròquia de Sant Miquel on va assistir tota la comunitat educativa.

A les 16:30h ens vam concentrar a la Plaça del Poeta Boscà (davant del Mercat) on vam iniciar una cercavila amb els gegants i capgrossos de La Barceloneta, la batukada de Sambe do Junior i el sorprenent espectacle de Artistalia.

La cercavila va acabar al pati, on petits i grans van gaudir d'un espectacle d'animació.

Vam passar la tarda amb tallers, exhibicions esportives, photocall, parlaments, master class de zumba...

I vam acabar la nit amb una Paellada Popular amb animació i espectacle.