PREMIS

Concurs de la carta als Reis d'Orient de Ciutat Vella 2019

L'alumna Abril P, de 4t de primària, guanya el concurs de la carta als reis d'Orient de Ciutat Vella.

X(p)rimenta 2019

1r Premi:

UN DIA A LA NASA

Júlia R, Noa J, Anna LL,

Eloi C i Marc G

Xavi S, Àngel T, Ariadna C,

Alba M, C i Alexia C

Nadia P, Tony V, Biel M,

José R i Elsa V

(alumnes de 1r i 4t d'Educació Primària)

X(p)rimenta s’adreça a professors i alumnes de primària, ESO, batxillerat i cicles formatius. Es tracta de filmar un experiment senzill en vídeo amb l’objectiu d’il·lustrar algun principi científic o tecnològic interessant.

X(p)rimenta és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i de l’Associació Catalana de Comunicació Científica, i enguany compta amb el patrocini de Turalcat (Confederació del Turisme Rural i l’Agroturisme de Catalunya)  i amb el suport de l’Associació  Pendulum, el MMACA i els CCiTUB (Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona), així com amb la col·laboració de L’Obra Social “la Caixa”.

Jocs Florals Escolars Ciutat Vella 2019

L’escola aconsegueix dos guanyadors als Jocs Florals Escolars de Ciutat Vella 2019.

L'Iker H, alumne de 3r d'ESO, guanya a la categoria E de prosa.

L'Ainhoa R, alumne de 2n d'ESO, guanya a la categoria D de prosa.

Llibret dels Jocs Florarls Escolars Ciutat Vella 2019

X(p)rimenta 2018

Benja B, Coral B, Cayetana M,

Charlotte W i Nagore H

Menció: L’AGULLA QUE SURA

En aquest vídeo els alumnes fan un petit joc per posar en evidènccia l’actuació de la tensió superficial.

Concurs de Dibuix Amics de Núria 2017-2018

En el concurs de Dibuix dels Amics de Núria l'alumna Núria A (4t EP) va ser guardonada amb el 2n premi, l'alumna Anna LL (4t EP) amb el 3r premi i a l'alumne Àngel T se li va concedir un accèssit.

X(p)rimenta 2017

Judit N, Coral B, Isaac V,

Axel A i Oscar R

(alumnes de 4t d'Educació Primària)

Menció: EL BALL DE LES LLENTIES.

El vídeo que aquí us presentem mostra com el diòxid de carboni dissolt en les begudes gasoses és capaç de fer ballar a un grapat de llenties sense necessitat de música. En aquest experiment els alumnes descobreixen i experimenten la densitat i la flotabilitat de la forma més senzilla i divertida.

Proves Cangur 2017

L'alumna Berta de G ha estat guardonada amb una menció honorífica ja que ha obtingut la posició 52 de 13.492 participants de 5è d’educació primària.

L'alumne Pol A, de 3r d'ESO, ha quedat el 432 d'entre més de 13.000 alumnes.

Jocs Florals Escolars de Barcelona 2016

En Joan L, alumne de 2n d'ESO, guanya els Jocs Florals de la ciutat de Barcelona en la categoria de poesia.

L'acte de lliurament de premis es va celebrar a Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona.

Concurs Atrapa-Paraules 2016

La classe de 1r, en Xavier S (2n), en Julen S (4t) i la Tanya S (6è) finalistes al Concurs Atrapa-Paraules: Desperta la teva ment.

L'editorial Salvatella els premia amb un lot sencer de la col·lecció de llibres d'ATRAPA-PARAULES.

X(p)rimenta 2016

Núria A, Lucía M, Anna LL, Laia A, Àngel T i Pol C

(alumnes de 2n d'Educació Primària)

Jocs Florals Escolars Ciutat Vella 2016

L’alumne Joan L. de 2n d’ESO,  ha estat guardonat en la categoria de Poesia (1r cicle d’ESO) d’entre tots els alumnes participants de les escoles  del Districte, concertats i públics. El seu treball ha estat seleccionat per participar als Jocs Florals Escolars de la Ciutat de Barcelona.

Llibret dels Jocs Florarls Escolars Ciutat Vella 2016

4t Concurs Interescolar de Dibuix Tintinaire 2016

En Julen S, alumne de 4t de primària, ha estat guardonat amb el 2n premi del 4t Concurs Interescolar de Dibuix Tintinaire.