PROGRAMA D'ADAPTACIÓ EDUCATIVA PER A ESPORTISTES - ESO

L’escola Sant Joan Baptista ofereix el Programa d’Adaptació Educativa per a Esportistes que cursen l’Educació Secundària Obligatòria (ESO).

Un programa que garanteix:

• Una educació de qualitat adaptada a les necessitats dels alumnes que afavoreix l’èxit escolar.
  • Un horari adaptat per compatibilitzar la formació amb la pràctica esportiva (entrenaments, concentracions i competicions).
  • Una educació que permet construir una escala de valors que afavoreix el creixement personal en totes les dimensions.
  • Una acció tutorial i d’orientació que ajuda a desenvolupar les potencialitats i la inserció responsable en la societat.
  • El dret a la igualtat d’oportunitats, com a estudiants, a rebre la millor educació i formació.