DANSA A L'ESCOLA

Aquest projecte l'ofereix el Centre Cívic de la Barceloneta a totes les escoles del barri per tal de promoure la seva participació en unes activitats de dansa comunes.

Està adreçat als alumnes de 2n i 3r de primària i consten de 3 tallers de dansa que tenen com a objectiu desenvolupar el ritme i el moviment.

Els alumnes estan dirigits per membres de la companyia” Increpació”.

Per finalitzar les activitats, les professores, fan una representació de dansa per totes les escoles que han participat.

Cicle Inicial al Centre Cívic de la Barceloneta

DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

Els alumnes de 4t i 5è participen cada any a la FlashMob del Dia Internacional de la Dansa (29 d'Abril) que organitza el Centre Cívic de la Barceloneta. Aquesta ació té l'objectiu d'acostar la dansa a la ciutadania.

El Dia Internacional de la Dansa commemora el naixement de Jean-Georges Noverre (29 d'abril de 1727), considerat el pare del ballet modern.

Dia Internacional de la Dansa 2019

DANSA ARA

Dansa Ara és un gran projecte de dansa comtemporàrina que organitza l'Ajuntament de Barcelona. Està adreçat als alumnes de 2n d'Educació Primària.

Aquest esdeveniment promociona l'aprenentatge d'activitats rítmiques i artístiques a través de la dansa contemporània. Des de les session d'Educació Física aprenem un repertori de danses que després realitzem, en un gran espectacle, al Palau Sant Jordi.

Aquesta activitat compta amb el suport i la col·laboració de la Companyia IT Dansa de l’Institut del TeatreFactoria Mascaró, Palau Sant Jordi-BSM i Barcelona Promoció- Anella Olímpica.