PROJECTE CLAVÉ XXI

La Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana impulsa el projecte Clavé XXI, una iniciativa social que a partir de la pràctica coral té com a objectiu fomentar la inclusió social d'infants i joves.

El Projecte Social, Clavé XXI, s'ha consolidat enguany amb 19 formacions corals d'escoles de primària i entitats socials del Districte de Ciutat Vella, que impliquen un total de 362 infants i joves. Els directors i professors de l'Escola Coral de l'Orfeó Català, amb una gran experiència en l'àmbit de la docència del cant coral, són els directors dels cors del projecte Clavé XXI.

Com a programa educatiu i social, Clavé XXI es desenvolupa tant als espais de l'Escola Coral de l'Orfeó Català (al Palau de la Música) com a les mateixes escoles. Les formacions assagen un dia a la setmana en sessions de 45 minuts.