SWIM & SURF

El projecte SWIM & SURF se centra en oferir als nostres alumnes la possibilitat de practicar diferents esports aquàtics (natació, waterpolo, tècniques de salvament aquàtic, surf, paddle-surf i sup) aprofitant el que els ofereix el seu entorn més immediat.

Donant a conèixer aquest entorn i les seves possibilitats podem oferir als alumnes espais de socialització, d’ocupació del seu temps de lleure, de moments de millora d’hàbits saludables i de vida activa.

En totes les tres etapes educatives obligatòries en les que se centra el projecte el desenvolupament físic i motriu a través de l’activitat física és vital per a la formació integral dels alumnes, per a la seva millora de la qualitat de vida i per a l’ús constructiu del seu temps de lleure.

OBJECTIUS

Oferir a tot l’alumnat un servei d’activitats aquàtiques que comprengui diferents finalitats com és la utilitària, educativa, recreativa i de salut.

Proporcionar una autonomia bàsica en el medi aquàtic mitjançant el desenvolupament d’habilitats aquàtiques bàsiques i específiques i així poder gaudir i desenvolupar-se de forma segura en aquest medi.

Fomentar una actitud favorable cap a la pràctica d’activitats aquàtiques.

ORGANITZACIÓ

CURS ACTIVITAT AQUÀTICA  1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE