VENDA D'EQUIPAMENT ESCOLAR

Els equipaments OBLIGATORIS pels alumnes de l'Escola Sant Joan Baptista són:

LLAR d'INFANTS (només alumnes Llar-1 i Llar-2):

• Bata i motxilla escolar.

ED. INFANTIL:

• Bata i motxilla escolar.

Per a EDUCACIÓ FÍSICA:

• EQUIPAMENT D'HIVERN: xandall sencer (jaqueta i pantaló llarg) i samarreta màniga llarga.
  • EQUIPAMENT D'ESTIU: samarreta màniga curta i pantaló curt.

ED. PRIMÀRIA I ED. SECUNDÀRIA:

• Bata i motxilla escolar (només 1r i 2n d'Educació Primària)

Per a EDUCACIÓ FÍSICA (TOTS ELS CURSOS de Primària i ESO):

• EQUIPAMENT D'ESTIU: samarreta màniga curta i pantaló curt.

(*) Recordeu que tots els equipaments han d'anar marcats amb el nom i cognoms de l'alumne.

Per adquirir l'equipament escolar ho podeu fer de dues maneres:

1. PÀGINA WEB: mitjançant el formulari de comanda que trobareu al final d'aquesta pàgina.

2. FULL DE COMANDA A CONSERGERIA: omplint i entregant el full de comanda que us lliuraran a consergeria.

Per fer la comanda cal anotar bé les dades sol·licitades. Un cop tramitat, rebreu un avís amb el dia i hora per a recollir la comanda.

El pagament el podeu fer en efectiu o targeta de crèdit a secretaria i/o administració.

NOTA IMPORTANT: Totes les comandes tramitades que no s'hagin recollit un cop avisades les famílies, en un plaç de 15 dies sense contesta es posaran a la venda i les haureu de fer de nou.

Bates

Motxilla

Xandall sencer

Jaqueta Xandall

Pantaló Xandall

Samarreta m/c

Samarreta m/ll

Pantaló Curt

FORMULARI DE COMANDA

Atención: Los campos marcados con * son obligatorios.